2013. április 4., csütörtök

stációk


1. ők: buziznak közös ebéd közben, én: hallgatok
2. én: rákérdezek a miértekre, ők: válasz nélkül hagynak
3. ők: hallgatnak (értsd: pletykákat szülnek), én hallgatok
4. ők: feldobják a labdát, én: értelmezhetetlen választ adok
5. ők: bizonyosságért esedeznek, én: általánosítás homályába burkolózom
6. én: feldobom a témát, ők: meglepődnek
7. én: állást foglalok, ők: zavarban vannak
8. én: provokálok, ők: mélyen hallgatnak
9. én: magánéletet csepegtetek, ők: megvetni félnek
10. ők: közpoénokat engednek el, én: nevetek rajtuk
11. ők: bátorságot gyűjtve viccelődnek, én: érLcelődök*
12. ők: mernek általánosságban kérdezni, én: merek személyeset válaszolni
13. ők: mernek személyeset kérdezni, én: megosztom velük gondolataimat
14. ők: "éjszaka láttam a Túl a barátságon c. filmet, és most értettem meg, hogy a férfiak is ugyanúgy szerethetik egymást, amint egy férfi és egy nő", én: rámosolygok és hallgatok

*Fabiennek köszönet a helyesírásom korrigálásáért.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése